i was wrong i dont need you II

Brukar börja mina allt mer sällan skrivna blogginlägg med -hänt sen sist, sen spaltar jag upp all skit jag gjort osv. Nu är det så att allt bara flyter ihop så jag har fan ingen koll på vad jag gjort sen sist, orkar inte läsa mina gamla inlägg heller. Nåväl...

Har precis tagit brandmans examen, 3 fantastisk roliga veckor är till ända, och nu är det tillbaks till verkligheten igen, har märkt hur bra jag mår av att få vara utomhus, även fast klockan blev 17:30 hade jag ingen panik över att vara kvar på jobb, vet hur stressad jag annars blir av att vara inspärrad inomhus på ssab. Ska nog söka SMO på distans och se vad som händer. Nu är jag säkert rejält speedad av att ha levt med brandmanspropaganda i 3veckor, men fan vad roligt dom verkar ha på jobbet, tjänar iof inga pengar påt men ändå.

Har jobbat krog varje lördag sen mora brann någon gång tidigt 1600-tal. Tror jag snart har gjort mitt inom nattklubbsbranchen, har annars varit ett välkommet inslag i mitt ganska struliga liv i höstas våras + lite trevliga pengar(inga som jag har kvar nu men iaf) Jag har tröttnat på alla fulla människor, tröttnat på att inte få vara en av dom där fulla jobbiga jävla människorna som enbart kommer ihåg ditt namn i förhopning att få dricka sprit billigare. Nåväl allt är väl inte skit, men jag har levt med ursäkten att -jag kan ju lika gärna jobba lördagar, det händer ju ändå ingenting, och det händer ju ingenting för att jag jobbar hela tiden. Så summasummarum, jag ska dra ner rejält på nattklubbs jobbet. Jag hade någonform av tålamod förut som jag inte besitter längre. fan jag hade ju kommit på en massa saker att skriva om i detta ämne, men tv:n stör min kreativitet.

Har även börjat lira lite gura igen, kan vara rejält roligt. (försök förstå jämförelsen) lite som ett tv-spel typ, man kör fast på någon jävla boss i någon grotta, stångar pannan blodig över att han inte går att döda tills man hittar en lösning, då blir man helt plötsligt väldigt sugen på att spela spelet som man var påväg att skänka bort till EB-games. Så är det att spela musik, man kör fast, man behöver bara hitta ett nytt sätt att se på samma sak för att det ska bli roligt igen.

Var nere på ett blåsigt rosvalla idag och kollade på när hockeyklassen spelade fotbolls-cup, man skulle kunna säga att det var tur att dom sattsat på ishockey och inte fotboll...ett ganska fyndigt namn hade dom iaf -din mamma på kollo(hm)

Hade en intressant kväll igår på krogen, en bra kväll faktiskt. med risk för att vara djup, men jag har kommit till den punkten att jag trivs med att vara mig igen.

Har även en ny bil som står och kostar pengar på en verkstad, inte helt olikt mig att köpa skrot till överpriser. Tyskjävlarna kan ha vunnit striden men inte kriget. 2st bultar av till grenröret, den lät som ett flygplan, men nu snart ska det vara fixat, kruxet kommer vara att få till en tid för besiktning.

Ska till Snake nästa helg på fest med stor F! kommer att bli jävligt roligt, ska troligtvis upp redan på fredag och hänga lite med Per och ev en flicka jag känner.

Nu ska jag röka hasch på balkongen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0