Batman+Robin=njae

Dags att panikblogga endel. Har hänt så mycket sen senaste inlägget att jag inte vet vart jag ska börja...
Eftersom jag fått kritik för att mina blogginlägg ser ut som att jag knycklat ihop en massa ord och bara slängt ihop spaltbloggar jag.

x Stack till dusseldorf i torsdag-kväll med Micke, kom in till centrum runt 01, letade hotell, gick förbi! ett erotik-hotell(can only be in germany) slutade med att vi hamnade på ett hotell kallat Ashanti 4 stjärnor...jotack tror ett vandrarhemmet på esplanaden 19 håller högre klass. Hursom, gick upp tidigt fre, nöp en taxi till bilhandlaren, stack dit och köpte bil, det blev en Saab 9-3 vector-07(svart) väldigt fin min lilla bil, nu ska jag bara vänta på att transportstyrelsen ska trycka på sin ok knapp så jag kan registrera in billen och börja anv. den. Hemresan gick i rasande fart, låg och marcha i typ 160, en hel massa köer bara. tog lite tid. Färjan från puttgarden-rödby, genom hela danmark och sen färja helsingör-helsingborg. Micke var ju endel spritsugen så han brände på i typ 180 hela vägen i sverige. Tog 3h från helsinborg-nyköping

x Hade någonslags tema-fest i lördags...vill egentligen inte prata om det, men jag kanske skulle må bättre av att gråta ut lite. lite bakgrund: planen var att vi skulle klä ut oss till superhjältar, alla förutom jag o micke började dricka öl runt 17, när vi kom till festen 19:30 var alla ganska dragna, så vi fick en halvtimme på oss att få i oss tillräckligt med öl för att inte skämmas ihjäl. Superhjälten jag valde att vara va Läderlappen eviga sidekick Robin, så tänk er mig i en rejält tajt grön spandexdräkt med mantel/peruk/svart mask. Alltså jag har aldrig sagt att jag har ett stort "paket" men i den dräkten såg det direkt löjligt ut...kanske var en unisex-dräkt vad vet jag, kände mig könlös hela kvällen iaf. Kvällen slutade med att vi rände runt påtok för tidigt på diverse uteställen i nyk, hela spektaklet slutade på Cocktails.

x En annan ganska rolig sak som händer är att jag håller på att utbilda mig till brandman, jag går inte utb- skydd mot olyckor som är på 2år. utan en kortare variant som deltids-brandmännen går. nåväl rejält skoj är det iaf, man blir som 12år igen när man åker brandbil, jag har iof jobbat på räddningstjänsten på ssab i 8:a år så jag är ganska van med att åka brandbil. Övade på att klippa upp bilar idag, skulle gärna vilja låna deras hydrauliska sax en stund på åhlens parkeringen, skulle kunna cabba en hel massa bilar på nolltid. Kommer att gå en 3veckors utb till att börja med. Kommer bli roliga 3veckor.

skulle ha lagt in en bild på mig i robin-dräkt här, men jag vill fan inte visa någon. Finns endel bilder på facebook så ni skadeglada jävlar kan kolla där.

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0