Ospänning

Mjo, sitter/ligger i soffan efter mitt första träningspass på typ 6veckor, säger som Simon, lika bra att träna även fast man är risig, endera blir man frisk eller så blir man sjuk på riktigt, orkar inte med att gå runt och vara smårisig hela tiden. Jag har även gått och blivit understimmulerad deluxe, har skitsvårt att komma in i rytmen med skift-jobb, beror nog till viss del på att jag varit sjuk nu senaste tiden och inte har möjligheten att träna bort några timmar om dan. Saken är den att det går en hel massa tid till spillo när man bara sitter och väntar att få åka till jobbet, som igår tex. Jag hade jobbat natt, sov till typ halv ett, ramlade ner på stan till nisses kontor och drack en kaffe, efter det stack Nisse tillbaka till sitt jobb och jag fick fria aktiviteter... Jag blev så jävla utråkad att jag köpte en sässong av familyguy och satt hemma kollade teknat och väntade på att få åka och jobba. Blir väl förhoppningsvis bättre i sommar, när man kan vara ute i solen, det händer väl lite mera då antar jag. Men men, jag är nog bara missnöjd av naturen, när jag jobbar vill jag vara ledig, när jag är ledig vill jag jobba, när jag har tjej vill jag vara singel osv... Inte lätt att vara sigsjälv till lags. Nåväl i helgen ska det jobbas på cocktails, på lördag kommer världens bästa Tess Fors hit, jag ska bjuda på lax och marmeladgodis(jag skulle tydligen laga mat) tror det var typ ett år sen vi hade våran vinkväll för första gången... Det har ju hänt endel sen sist, ändå står jag kvar på samma ställe:) även nästa helg blir toppen, Carro G kommer och gör stan på fredag, sen ska jag och sur-Simon jobba cocktails på lördag. Borde kanske flytta till Norge och fiska o bo i tält, kollar på en snubbe på tv som gör det, ser ganska trevligt ut. Skulle iof inte dröja länge förens jag eldat upp tältet, råkat skjuta hunden på fyllan, sumpat kanoten och dragit på mig en blodförgiftning av att jag har satt en rostig fiskekrok i tummen. Har det nog ganska bra här i soffan, långt ifrån alla faror som lurar. Xxoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0