Medkännande....Tuff....Nyfiken...wote for Ralph Wigum

Men det var väl värst vad jag spottar ur mig blogginnlägg... Har blivit sjuk, har klarat mig en hel månad på Bali utan någonting, inte ens lite ont i magen...Men jag har hånat/retat/gnällt/visat en total brist på empati för dom som är sjuka. Tji fick jag, ligger hemma i soffan och gräver ner mig i självömkan. Jag är på tok för understimmulerad för att vara sjuk. Har i vanlig ordning ganska mycket för mig, jobbar fm hela helgen, efter jobbet i morgon sticker jag till spånga(hockey) sen hem, kanske äta något för att göra bartendercomeback på cocktails, efter det ska jag hem, sova från 03:00-04:50 för att sen åka och jobba. Efter det ska jag till Danderyd(hockey) jobbar sen hela veckan, ska ev till Borlänge(hockey) på fredag, men eftersom jag tydligen jobbar på 2st skiftlag kommer jag att jobba 14dagar i sträck, så jag kan ev inte åka med för att jag ska jobba. Just ja...jobbar även på cocktails fre/lör nästa helg hm... Tycker det känns konstigt att inte ha något planerat, lixom inget att se fram emot. Ska åka en weekend till munchen i slutet av maj, sen ev till Prag med cocktails, har även snackat om att åka till Sälen. Men när inget egentligen är bokat känns det fjuttigt, munchen är klar iof. Fick även hem ett brev idag ang 3veckors utb inom brandkåren, med start den 2maj. Det ska bli roligt. Näe nu sitter jag bara och prata osamanhängande om ingenting, ska trycka en karta Ipren till och gå och sova Puss i påsk

Kommentarer
Postat av: fanny

krya!

2011-03-11 @ 19:05:23
URL: http://float.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0