Jag drömmer om filmer dom inte kommer att göra om mig när jag är död

Sitter fast i Norrköping och väntar på Simon som skulle komma 13:15 Malmö, nu ca en timme och en kvart senare ingen Simon, tydligen var dom tvugna att stanna och boota om tåget... Förstår att folk som upplever sj's inkompetens dagligen väljer att ta bilen med miljöförstöring som följd istället för att betala dyr för en biljett till att aldrig komma fram i tid oavsett årstid, jag kan ha viss förståelse över att tåget har vissa svårigheter att komma fram med en meter nysnö på spåret, men vad är det som stör idag? För lite snö/blöta löv ivägen?! Jag kommer hursomhels att tänka mig för nästa gång jag tänkte åka tåg. Fick precis ett samtal från Simon 10min från Norrköping, tydligen står tåget still och har så gjort i typ 20min, dom blir ev tvugna att åka tillbaka till linköping och byta tåg för tåget var trasigt... Undrar om det bara är backen som fungerar på tåget, eftersom det är möjligt att backa men inte köra framåt?!

Nu till en annan ganska "personlig" sak jag har funderat på, nämligen att inte ha något intimt umgänge med någon tjej förens jag faktiskt är kär, nu tänker ni säker att jaha det kommer du aldrig att klara, eller vem fan tror du att du är? Jag läste en artikel om Lenny Kravitz där det stod att han helt sonika slutat "vara" med tjejer tills han träffat någon han verkligen tycker om. Tycker det låter sunt, skulle verkligen behöva ta tag i mitt bekräftelsebehov:)

Fick precis ett nytt samtal från Simon där han sa att tåget backar tillbaka till Linköping, så jag åker väl dit istället...

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0