need a holliday from my vacation

mm, sitter på jobbet och "jobbar" för fullt. Gillar ju det, att jobba för fullt alltså...Har bara gjort en hel skiftcykel sen jag började jobba skift i nov. men varför jobba hela tiden om man kan vara ledig, min filosofi är att jag jobbar mycket ibland för att kompensera tidsbortfallet som sker när jag är ledig, summan av detta blir med vårat ganska lukrativa övertidssystem är att jag inte behöver jobba lika många timmar för att få samma lön. Och just idag sitter jag o läser igenom gamla blogginlägg jag skrivit. vet inte vart jag ska börja, ganska kul faktiskt att läsa vad man en gång skrivit.

skitsamma, jag har snart semester och jag vet inte alls vad jag ska göra, hoppas på lite bra väder naturligtvis, men vem försöker jag lura, det kommer ju naturligtvis att regna nu i 4:a veckor. Tänkte försöka åka en sväng till Gtb och hälsa på Anden i några dagar, sen blir det en sväng till Leksand och kolla på Toni som spelar hockey, han blev förövrigt vald till bästa spelare denna vecka på Swedish hockey institute. Hoppas han orkar hålla på bara, slutar väl snart och börjar dricka folköl, röka och trimma mopeder


Det var så länge sen jag bloggade så jag vet inte vart jag ska börja...

x har haft ett gäng bra soliga dagar på sjön med Simon, skoj att den karl har båt

x träffat lite folk från förr som både får mig att må bra och bli lite osäker

x faktiskt blivit lite brun, det kommer att gå över närsomhelst men ändå

x köpt mig en ny dator utan att läsa spec om vad den inehåller

x min Ac funkar nu äntligen på min bil, har dock en bil jag behöver sälja snart

x köpt en palm på ikea, fick typ 3h över i sthlm och då blev det stopp för ljus och skålar

nu ska jag göra det jag är bäst på

xxoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0