gruppknull...

vet inte vad det är som har gått fel, är det så att jag skickar konstiga signaler till höger o vänster? Grunden till detta är att jag blir inte längre uppraggad av tjejer när jag jobbar krog...kanske inte så konstigt tänker ni, men saken är den att jag blir uppraggad av killar som vill att vi ska ligga med en tjej(flickvän) tillsammans med dom! Vad är det som har flugit i folk? knullar alla i grupp 2011?! Det nya svarta anno 2011 är att samla ihop gänget o knulla i grupp tydligen...

Så nu när jag släppt det där kan jag gå vidare med skitbloggen.

X Var i gtb nyårsdagen + 4dagar, Toni spelade hockeycup(största cupen i världen för 13-åringar) 48lag deltog. Vi kom tia, slagna av sex lag från sverige(sthlm) två lag från Finland och ett från Tjeckien. summasumarum vi är det sjunde bästa lag i sverige. smaka på den!

X Fyllebloggade nyårsnatten, så ni vet redan vad jag gjorde nyår

X kommer jobba en hel del på krogen innan jag åker till bali, ganska kul faktiskt, men lördagarna blir jobbigare när man jobbat fredagen innan, man är som redan trött på folk innan man börjat.

X John har även annställt en danskjävel som krossar saker på löpande band i baren

X Fick tillbaka min iphone som gick paj innan nyår, fan så fäst man blir vid en pryr, jag saknade verkligen den när jag sov på hotell fyra nätter i gtb.

X Snart blir det Bali!

Kommentarer
Postat av: nisse

Gruppknull altså, du har väl en touch av slampa som du utstrålar på ett utmärkt sätt.



Bali kommer bli så jävla bra för mig, du kommer tröttna på mig efter två veckor. Puss! :)

2011-01-10 @ 13:21:23
URL: http://www.nissesblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0