rapid fire

har lite svårt att välja, om jag ska se på rapid fire med brandon lee(bruce lee's son reds anm.) eller wrong turn 3. Sistnämda handlar om(tror jag) ett gäng klantar som hamnar fel i usa, och stöter på en massa inavlade mongon, jag vet, det händer mig dagligen i oxelösund... Nåväl den liknar "den sista färden" tuffa beslut såhär på påsklovet. Eller så skiter jag i det och går o lägger mig, ska upp 04:50 i morgon
 
(här skulle bilder från filmerna varit om inte min dator lagt av)

hänt sen sist:

x Min iphone har gått sönder igen, andra på typ 3mån, vet inte vad jag gör men micken slutar funka. Nu har jag istället en iphone 3, som jag(förlåt Jeanette jag är jättetacksam för lånet) redan börjat bli sur på för att den är så seg, man kunde flyga till månen -67 på mindre datorkraft än vad det är i min telefon ändå tycker jag att den är långsam..

x Snake har varit här.
dag 1 hängde vi i reploklalen och rökte vattenpipa, Tosse var inte helt nöjd över att vi lyckades göra brännmärken i bordet + div andra smärre saker.
dag 2 spenderade vi i hamnen, jävlar vad skönt det var i solen, svinkallt sen på kvällen iof. Hade Antonio på kvällen så vi grillade ryggbiff på min ballkong och kollade film

x Blivit rastlös igen pga att jag inte klarar av att bara vara ledig

X haft en hel massa bra träningspass med min radar-partner Simon, sommaren kan komma snart...

x har inte köpt ny bil(ännu) blir nog nästa vecka, dock har jag ändrat mig till att köpa en saab 9-3 diesel

Nu ska jag bara slöa i soffan, och ladda för jobbet i morgon-
Sov Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0