rånbögmördad

vet inte riktigt hur jag ska blogga idag, har fått endel kritik för mina ihopknycklade blogginlägg utan mellanrum mellan styckena(simon reds. anm) så idag ska jag spaltblogga med lite touch av kalle anka pocket(poket)
Hänt sen sist:

x tillbringat en hel fredag i uppsala på hockey cup med antonio, kommer säkert sakna allt som har med hockey att göra men just nu känns det ganska skönt att slippa rosvalla en stund

x Jobbat krog och förmiddag hela helgen, ganska trött i söndags efter ca 2,30h sömn. Hann även med att träffa "snyggaste" på krogen, kändes endel konstigt, och jag blev ganska tagen på sängen så att säga.

x beställt en hel drös med kläder av diverse slag, en robin-dräkt och peruk bland annat.

x ska förövrigt ha superjälte-fest den 30:e april(därav robin-dräkten)

x tränat en hel massa, vet inte om det hjälper. jag blir bara kortare ju mer jag tränar...

x fikat med bästa Christine o Simon, även hunnit med att ge råd(vuxenråd) till Christine, vet inte vem jag försöker lura, iof är det något jag kan så är det att berätta hur man inte ska göra i ett förhållande

x Lyssnat en miljon ggr på Foo Fighters nya skiva, den blir bara bättre ju mer jag lyssnar

x ska som vanligt jobba en hel massa på olika jobb, nu slipper jag iof att alla tidiga mornar i ishallar runt om i sverige

x Insett att jag behöver något annat att syssla med än att träna o jobba, får väl se vad sommaren har att erbjuda

x Är jättenära att åka till tyskland och köpa ny bil, hade tänkt mig en audi a3 diesel nyare mod. Blir ev av nästa vecka med lite tur.

x Snake aka Micke kommer på besök söndag, kan nog eventuellt bli att damma av vattenpipan och dricka lite rödvin


Bifogar en liten serie till er som inte gillar att läsa utan hellre tittar på bilder

over and out


Kommentarer
Postat av: Anonym

Robin kommer klä lilla dig utmärkt tror jag bestämt. ;)

2011-04-14 @ 08:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0