dr jekyll and ms hyde

Ibland tror man att man har full koll på läget(nästan) men så händer det något som får en att ifrågasätta typ allt som har hänt den senaste tiden, jag får väl helt enkelt acceptera att det enda jag har koll på är att jag inte har koll på något. Eller som Lotta sa igår -du trampar när det går att trampa...vad fan nu det ska betyda?
Sen har vi ju det här med dubbla budskap, är allt så jävla bra som man vill ge sken av(det vore ju fantastiskt) eller har man bara någon slag status tävling på fb om vem som är gladast/lyckligast?

Snart är det helg och då ska det spelas innebandy-cup med Cramo, lite tidigt för mig kanske, men jag får gå på talang första timmarna, sen blir det lagfest hos Bambi(fel lag dock)

Borde verkligen sluta bita på naglarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0