cirkeln är sluten

jag har fan rätt att vända kappan efter vinden, hur jävla skoj är det att alltid gå i motvind? En gammal vän som hörde av sig idag, kändes skönt att surra lite, att kanske bli påmind om varför man en gång var så tajta. Säger som Homer Simpson -när gud stänger en dörr öppnar han ett fönster

Har funnit en ny sida av mig själv btw, hoppas att den inte tar livet av mig bara. Men vågar man aldrig ta steget får man aldrig reda på hur det ser ut när man kommer fram.

Varit i farsta hela helgen med Antonio, hockey cup med team-97. stifftade även bekantskap med gps på iphone. Bra skit! iphone är fan bra skit, fast vill du kunna ringa får du nog fixa en annan lur.

Bon Jovi var inte helt ute och cyklade när han skrev "bed of roses" synd bara att tosse har förstört den låten... Borde fan släppa en demo -tosse tolkar gamla klassiker

Jag älskar dig tosse, och jag tycker du är grym på att sjunga

peace out

Kommentarer
Postat av: Tess

När kommer demon där Mini tolkar "Kranbärries" då? Dududududuuu! Så när det gäller att hotta upp gamla dängor skall du icke kasta betongblock i glashus min vän :)

2010-09-13 @ 15:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0