svart katt vit katt

vet inte varför jag uppdaterar min blogg så ofta? är det för att det händer en massa mystiska saker i mitt huvud hela tiden kanske? Om ni har läst mina tidigare inlägg vet ni att jag gjorde ett ganska konstigt byte på jobbet i helgen. Kom hem i morse 06 efter att ha åkt till jobbet bakfull och trött och jobbat 16h i sträck. När jag vaknade i morse(ja typ i morse) kl 13, visste jag inte riktigt vart jag var, tog en stund att lokalisera att jag faktiskt låg i min säng, gick upp, ut i halen och blir skrämd nästan till döds av att jag har en svart katt i lägenheten! min naturligt manliga reaktion på detta fenomen blev att jag pep till och ryggade bakåt in i sovrummet igen. När jag sen tog mod till mig att gå ut igen ser jag till min fasa att katten har förvandlats till en svart väska som står lungt och fint på golvet...
Som sagt, jag undrar vad mina grannar tror om mig.

Hade en liknade upplevese för typ 2 år sen, hade precis kommit hem från thailand, hade rest en månad med en tjej från canada. (Lite bakgrund till detta är att jag har en tvättmaskin, och för att kunna tvätta måste lyset vara tänt på toaletten) Hursomhelst, jag vaknar mitt i natten, helt bergsäker på att hon är hemma hos mig och att hon är på toa, ligger kvar i sängen en stund innan jag går upp, det lyser på toa, jag knackar på lite försiktigt. Ungefär i samma ögonblick som jag knackar inser jag vad jag håller på med...
Att det inte finns någon tjej på min toalett, skämdes en stund inför mig själv innan jag åter gick och la mig.

Note to remeber, måste sluta med svamp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0