sista dagen, eller dagen innan

Sitter på kontoret, kaffen står bredvid mig. Dricker alltid kaffe på morgonen när jag går igenom mina jobbmail, idag var kaffet kallt, fick micra kaffet, smakade sådär...Det är kruxet med att folk kommer till jobbet så satans tidigt, att när jag dyker upp så har kaffet kallnat. Det var en människa som sms terroriserade mig inatt, vad har du för tider?! Hursom läste messen på morgonen och blev på lite bättre morgonhumör, det är ju trots allt fredag idag. Micke aka "Snake" kommer på besök i helgen(det var för övrigt han som myntade - vart fan är jag och vem fan är hon?) madde(carro) har fest lör, jag har biljett till volbeat samma dag, hockey tidigt söndag, och på lördag med... Av någon outgrundlig annledning känner jag att jag inte har något att göra? vafan jag skulle behöva 30h dygn för att ro ihop allt jag vill... Plus att jag har en hel flaska galliano att dricka ur, simon sa att den inte håller sig så länge, så det blir nog bäst att dricka hot-shots hela helgen, galliano och apelsinjuice går också bra.
Nu ska jag ut och jävlas för sista gången, för på måndag har jag ett nytt jobb! Viiieee!!

Brukar alltid avsluta mina inlägg med något statement

Tror jag tar en tur till sthlm ganska snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0