personligt

har ni någon gång stått upp för någon annan, man kanske hindrade att killen med glasögon fick stryk i skolan. Kanske bara pratat någon sur kille på krogen till rätta. Jag känner mer o mer att jag skäms över att man har tagit någon "under ens vingar" man har pratat bara gott om en människa, känt mig stolt över att vara med personen, tänk när man varit ute tillsammans att fan vad jag är lyckligt lottad som får vara med dig. Vissa har frågat om olika saker, men man har naivt svarat att näe så är det inte. Nu såhär i efterhand när man vet mer, kanske ser på saker annorlunda. Får man en helt annan bild av personen, jag kanske skriver det här mycket på grund av att jag är besviken, arg och kanske lite ledsen. Jag är inte där ännu, men jag kommer dit. Jag kommer slutligen att skämmas över att jag la ner så mycket tid på dig och inte såg igenom din manipulativa fasad.

En smart tjej sa -hon är sådan, hon förbrukar människor.

Jag ångrar inte saker jag gjort, jag ångrar bara saker jag inte gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0