Översikt

hm få se, vad har hänt sen sist? Fått nytt jobb. Sen jag har varit med Antonio på hockeycup i malung hela helgen, gick kanon vann hela cupen. Funkade sådär att sova ihop med 18grabbar, jag sover som en vakthund så jag har en tendens att vakna av minsta lilla oväsen. Hann även med en tur till replokalen i torsdags, alla utom matte var där, sen blev det även en tur till rockbaren, blev glatt överaskad av att mackstället på öster(mitt imot bion) var öppet torsdag natt. I helgen kommer carro hem från uppsala, ska även på volbeat på hovet. plus att Madde fyller år, vet inte riktigt hur jag ska sy ihop allting men det löser sig nog...

För att sno ett citat av en vän/eminem - I love the way you lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0