Ibland kan man tro att min hjärna är gjord av lera


Ska försöka förklara det här så jag förstår...Jag skulle jobba 06-14 hela helgen, skoj tänkte jag. Tjejfest på hörnet killfest på hörnet. Tändes dock en liten ide i min annars så skarpa hjärna, nisse och gänget ska köra lasergame på lördag och sen dricka bira och gå på disco. Så jag tänkte att vafan jag ser om jag kan byta bort min söndag fm mot att börja kl 14, sagt och gjort. Slutade med att jag jobbar 06-14 fre + att jag jobbar natt fre, och sen jobbar jag också 14-22 + 22-06 söndag, ALLT detta pga att jag ville byta bort en sketen fm, så inte nog med att jag bytte bort 1 pass jag fick även 16h bonuspass på mitt jobb. Hur i helvette tänkte jag då?! hade det inte varit bättre att kompa 8h på söndag? klart o betalt...Du är så jävla dum så jag fan får ont i ansiktet bara jag tittar på dig!

Du skulle bara veta vad jag gör för att få se skymten av dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0