I was wrong, i dont need you


Pausar i mitt putsafönster projekt en stund och bloggar lite om eländet istället, byggubbar är väldigt dåliga på att städa efter sig, för fan så här ser ut...jag är nästan klar med vardagsrummet, snart blir det sovrummet. Måste vara klar med det till inatt... Nåväl jag har hittat flera sätt att bränna pengar på, köpte en ananas av sub-wich snubben, han ville först inte sälja men jag mutade honom med 100 spänn, Christine blev jätteglad när jag kom hem mitt i natten med presenten, tänk på det alla kärlekskranka, det är inte själva saken som är viktigt det är handlingen. Har varit sambo i 2dagar nu, tror att vi skilldes som vänner.

Överskriften har inget med separationen med Christine att göra(reds anm.)

Nu ska jag göra en lykta av en pumpa, hur fan jag nu ska ha tid med det.

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0