Sköna söndag

Tjohoo, har helt snöat in på Pearl jams senaste skiva backspacer... Dagen startade kl 9 pigg gick jag och pimpade min ballkong, råkade svänga in på bolagret i norrk igår, hann också med ett stop på busfabriken med Neo o Annika. I fredags gick jag och gänget ut på hörnet för att visa våra fina mustascher, fick ganska många blickar, kan ha varit för att jag va snygg eller för att folk undrade va fan det var jag hade under näsan. Som Niclas sa :ser ur som att du har en hårig larv på läppen. Skulle ha spelat fotboll på gripen i fredags-kväll men sveriges väder satt stopp för dom planerna, stack hem till jocke och skedade en stund innan det blev en sväng på stan.
Nu ska jag hem och krama mamma.

grattis alla underbara mammor på mors-dag! idag tycker jag om er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0