KLu Klax Kråka

Kom precis till jobbet, sitter och väntar på kaffekokaren så jag kör en liten redovisning vad som hände under gårdagen. Jobbade som vanligt, stack och tränade ett monsterpass på gymmet med Tony H. jag var tvungen att ta hjälp av trappräcket för att ta mig upp i lägenheten, helt slut kom jag innanför dörren hemma och ser en massas svarta fjädrar ligga lite överallt? jag hade öppnat min ballkongdörr lite på glänt innan jag åkte till jobbet, kruxet med dörren från 1954 är att den lever lite sitt eget liv. Hursom jag kollar runt i lght, hittar en kråka liggandes på köksgolvet under mitt köksfönster. Jaha? vad gör man med en död kråka, sorteras den som komposterbart? sätter på mig ett par handskar, lyfter upp kråkan och fanskapet vaknar till liv! så där står jag i köket med en asförbannad kråka i handen, vad göra? jag springer ut på ballkongen släpper kråkan som störtar som ett skadeskjutet bombplan rakt ner i gräsmattan! kollar lite snopet efter kråkan som hoppar in under en bil. Han kommer säkert att hemsöka mig med sina kråkpolare.
Varför måste det hända en massa saker hela tiden? jag vill bara komma hem från jobbet och ha tråkigt, sova hela natten men det verkar omöjligt, det bara snurrar i huvudet, har inte sovit en hel natt på flera månader
När jag skrev att nu är det fan dags att livet ler tillbaka, så var det inte riktigt såhär jag menade. men men

Knulla mig inte, slå mig bara

Kommentarer
Postat av: Tess

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Det går så jävla bra för dig jämt!

2010-05-07 @ 15:44:09
Postat av: Mini

mm, jag är dock inte lika road som du:) men kul att nån skrattar åt eländet

2010-05-07 @ 20:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0