cool-beans

konstig dag, sitter och slappar i soffan med antonio o kollar hockey. Den lille mannen fick min dag att gå från skit till kanon. Han ringde mig förut och sa att han saknar mig och ville bo här inatt:) sen beställde han bacon o färska champinjoner med basilika o pasta, min paradrätt btw. tur att jag fick lugna ner mig lite idag innan jag gjorde mitt första innlägg annars hade jag fan brutit av datorn på mitten. Tror att jag slipper bryta upp golvet i hallen iaf, så nu ser jag lite ljusare på helgen. Hur många vuxenpoäng får man för att man har vinter/vår/sommar täcken? jag bytte iaf idag.
Lyssnade idag på "ifrån mig själv" med dundertåget, bra skit


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också smaka på din paradrätt.. på tisdag??

2010-05-09 @ 00:09:04
Postat av: Mini

varför just på tisdag?

2010-05-09 @ 13:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0