2 månader idag.

Fan vad tiden går fort ibland för att i nästa stund gå så sakta att det är plågsamt. Men jag ser possitivt på framtiden, som John Lennon sa:life is what happens to you while you're busy making other plans. Fick reda på nyss att min käre vän Per teleporterade mig till mellanstadiet igår kväll/natt...
Vin-provningen hos Tess gick bra, inte alls så trött idag som förra söndagen. Stack och jammade lite i replokalen med Nisse och kom på den lysande iden att slå vad om 500spänn. Vi ska spara skägg hela maj. för att sen raka av det och bara spara mustaschen.

Bifogar en bild på mitt "ganska" släta ansikte, kommer inte se ut såhär om en månad. Tess var inte så skäggig hon heller.


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag var också nyrakad i fejset. Funderar dock på att va med i er tävling så det kan se annorlunda ut nästa gång. Jag kräver nu att du bloggar om Pers mellanstadie-inslag. Hahaha, våga!

2010-05-03 @ 19:38:56
Postat av: Mini

mm, vi får se. jag kanske kan knåpa ihop något om det lite senare...

2010-05-04 @ 07:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0