Three Kings+Nisse som jag inte hade någon bild på


vet fan inte vart jag ska börja, kom nyss hem från nisse, har spelat chesseballcup i nhl10. Jag longboardade hem från högbrun! utan att slå ihäl mig, kan bli en bra höst. För longboard är väl som bäst på hösten?

Skit samma, det var inte därför jag satte i memorycardet i datorn, nej det va för att berätta vad som hände på öland...

Började med att vi stack till tellus fredag, skulle bara aw:a lite, typ ta någon öl etc, det slutade med att tosse spydde i nyköpings-å halv 5 på morgonen, och han helt sonika gav fan i att svara i mobilen när vi stod och väntade på honom lördag morgon, tror jocke ringde typ 6ggr + att nisse ringde ett antal ggr, jag sket helt enkelt i det pga att jag känner tosse, orkade inte lägga ner någon energi på att jaga den mannen, han svarar väl när han vill svara. Jocke är btw pappan i vårat gäng, trots sin ringa ålder kände han ansvar för våran avresa och gick hem till Tess halv 23 för att vara fit for fight lördag morgon.
Nåväl, efter att tosse hade gnällt sisådär en 45min över att han va helt sjukt trött/bakfull/hungrig/skitnödig stannade vi och köpte korv i stavsjö, tosse han knappt sätta sig i bilen förens han hade drällt ner hela sig med fransk dressing...
Tillslut kom vi fram till hotellet på öland(är det inte ganska så typiskt att det har varit bra väder i typ 4:a veckor, och så fort man ska göra något som kräver bra väder + att man är ledig regnar det?)

Tosses och min vän David F måste ha någon slags bokstavskombination, och det är just därför som han får hålla i sådana här tillställningar, han hade fixat 6000! 1000dollar sedlar men en chief arab in-photoshopad på plus shal/pilotglasögon/mustasch/poängtavla. Temat för våran resa är ju arab, och vilka araber vi va! kolla arabplease.com snart för det kommer komma upp en massa fräsha bilder. Det slutade med att bandet som hette 250kg kärlek klädde ut sig till araber och att Tosse sjöng Johnny be good  med bandet. Tosse fick för övrigt en kuk målad på sitt 600kr linne av sångaren i bandet, han va inte helt nöjd över det i nyktert tillstånd btw.

Orkar inte skriva en hel uppsatts om vad som hände men kul hade vi.

Hade ju endel pengar, städtanterna tyckte dock inte att det var riktigt lika roligt som oss, vi spred ju ca 5500 sedlar omkring oss på strand-hotell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0