Öland/Sthlm/koboltvägen/Dalarna/SSAB

Hello. Så skönt med semester, man behöver inte ha några planer, man kan bara ta dagen som den kommer...Jotack! snicksnack! jag har aldrig varit så jävla fullbokad som jag är nu på min semestervecka. Känns lite som husvagnslåten -

5 minuter Stockholm stad och 5 minuter skärgård.
5 minuter sol och bad och 5 minuter herrgård.
5 minuter Grums och Trosa, Tjörn och Härnösand.
5 minuter till så kan man hela Sveriges land...

Nåväl, öland nu helgen som var, tv-spels cup hemma hos nisse tis. Per, Snake o Annika i sthlm i går, hänga med Antonio idag torsd, sticka till dalarna med Annika i morgon, hemma söndag. Stämpla in i gruvan igen måndag. Plus att jag däremellan har hjälp Anders med hans altan. Så nästa gång någon säger guuud va skönt med semester ska jag stoppa ner knytnäven i halsen på'n...

Laddar upp lite bilder:

Snake, Per och Carro

Anders mäter galet

Halvfärdig altan i regn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0