lappsjuk.nu

hej, nu har jag fått nog av att göra ingenting, visst kan det vara skönt att bara ligga i solen o läsa, kanske spela lite fotboll med grabbarna. Men efter sisådär 5dagar av att just inte göra någonting börjar jag känna mig lite smått understimulerad... stället jag är på funkar som så att det är fasta tider för frukost o middag, därimellan får man fixa sin egen picknick-korg att ta med som lunch. Jag fungerar inte riktigt efter samma tider som dom som har barn i 1234års åldern. Vilket tiderna verkara vara satta efter, jag vill äta frukost runt halv tolv, kanske jazza lite i solen ett par timmar, lite lunch kanske. sen middag runt åtta halv nio, men icke... 

Nåväl imorgon ska vi åka hem, kommer nog att sakna lugnet när jag börjar jobba igen på måndag, lite avis på annika som började sin 5veckor långa semester idag... men men jag har en vecka till v30 ev tjohoo!!! måste fan åka till bali eller costa-rica i höst ett gäng månader för att kompensera denna förlust på soltimmar i sverige...

Hörde för övrigt en väldigt pedagogisk förälder som sa så här till sin 4:a åriga grabb för att han gjort något dumt -vad gör du ditt lilla jävla cp... Vi spelade brännbollsmatch mot personalen när jag hörde detta sen gick dom iväg till sin stuga snabbt, jag var inte långt borta från att helt sonika skälla ut fanskapet och förpassa hans framtänder någon annanstans. vem fan säger så? hans fru är förövrigt en ingengör som sitter i samma kontorslänga som jag, hon ser ut som en groda btw

ska göra mitt bästa för att inte spöa några idiotiska föräldrar ikväll...

peace out

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0