första fylleinlägget....

kom nyss hem från tellus, fy satan va varmt det var! kommer hem till en lägenhet som är nästan lika varm...
Hur fan tänkte hsb när dom byggde dessa hus? att man inte ska kunna föröka sig på sommaren? för det skulle fan vara stört omöjligt att idka samlag i denna värme... allterativet är ju att man helt enkelt får bruka avhållsamhet under högsommaren och försöka vara lite mera produktiv med sexandet kallare perioder.

vad menas med att man sätter . 3ggr? blir det jag skrivit viktigare då? eller gör jag bara en konstpaus för att folk ska kunna ta till sig det jag skrivit, att jag ger dom lite tid att reflektera över det djupa jag nyss skrivit... hm

obs: vissa stavfel kan förekomma, typ som mamma-scans köttbullar...spår av kött kan förekomma

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0