himlen har blivit en ängel rikare

vet inte vad jag ska skriva, kände att jag bara behövde skriva av mig lite... Fick reda på nyss att en tjej som hette Fia, nyss fylda 25 gått bort, hon hade cancer... jag vet inte så många detaljer, fick som sagt reda på det nyss genom facebook. Vi var väl inte jättetajta jag o Fia, hängde ihop på bali förra året, kände väl hennes kille bättre kanske, för övrigt hennes 24års dag vi firade på en grekisk resturang, finns några dåliga bilder tagna på oss den kvällen... Men allt blir bara så verkligt, jag går och tror att jag är odödlig. Skulle iof bli galen för mindre om jag gick och tänkte på att döden lurar överallt, men man kanske borde stanna upp och fundera lite, att inte ta allt o alla för givna. Mina tankar går till hennes familj och alla i hennes närhet som har fått ett fruktansvärt minne 3dagar innan jul.

Jag vet inte, jag kanske inte har rätt att skriva såhär. Jag har många i min närhet som har drabbats mycket hårdare än mig av allt vad sjukdommar heter. jag menar vem fan är jag att känna såhär? jag har i princip alla mina nära kvar, och dom som har gått bort har gjort det av ålder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0