it takes 2 to lie, 1 to lie and 1 to listen

ger mig på ett försök att blogga lite, märker att det blir längre o längre mellan mina bloggningar, vet inte varför? alla som jobbat skift och sen börjar jobba dagtid säger -jag hinner inte med någonting längre, vips så är det helg och den bara rusar förbi för man har så mycket att göra. Jag känner precis tvärtom, vips så blir man långledig och hade tydligen massor med saker man skulle hinna med.

x Har disskuterat bruket av istappar i groggen, vissa tycker att det fungerar hur bra som helst(jag) har även testat och brutit av istappar från taket för att ha i just groggen. Andra tycker att det är hur ofräsht som helst. Vad tycker du?

x min granne har skaffat elgitarr...kanske borde känna någonslags sammhörighet med fanskapet men det gör jag inte

x hoppas hoppas dom är klara med allt som har med fönsterbytet att göra snart, fick påhälsning av rickard torell igår morsen som skulle måla lite runt mina fönster i köket, han är iof trevlig. Men jag gillar inte riktigt att dom har huvudnyckeln

x såg ett avsnitt av -how i met your mother och fick en ide om blogginlägg, nu har jag iof glömt vad han sa för smart men det va i stil med -jag ville bara säga att du valde fel kille, jag kommer inte för att försöka få tillbaka dig utan bara för att säga till dig att du kommer ångra dig för resten av ditt liv, att du slängde bort allt bra som vi kunde haft, och det är din förlust. Det finns flera sätt att hantera saker på än att bli arg och kasta saker i ansiktet på den man blivit sårad av, eller att bryta ihop av "sveket" man kan som tredje allternativ bara släppa det, finns vissa människor som inte är värda våra tankar o tårar...

x åker till sälen i morgon bitti med simon, blev övertalad idag på lunchen, kommer hem fredagnatt. sköna med detta är att jag åker direkt efter mitt sista nattskift. Kommer bli en spännande dag i afterskin...

x sov 3,5h idag efter min förtsta natt, Toni var och spelade skolhockey med skollaget i järna, jag ville kolla. blev en miss i kommunikationen och jag hann se 5min av sista matchen...lätt värt det(not)

x har försökt sova på eftermiddagen...gick sådär pga grannens elgitarr(den nya) och en dieseldriven skylift som brummar förbi i tid o otid utanför mitt fönster

x har även fyllt år sen sist, fick endel användbara saker...tack alla fina människor jag har runt mig

x har även hunnit med att spåra ur på rocken, sett 2straighta(hm) tjejer hångla... snöat in på onyttig mat, brännt alla mina drickspengar på luft och julpyntat lägenheten med 10st julblommor som kommer vara döda när jag kommer hem från fjällen. har även missat att ombesikta bilen, vilket jag inte kommer hinna pga sälen, så jag har ett körförbud väntandes

x på lördag kommer Anden hem från gtb och han ska få hänga med på ett allternativt julbord hemma hos niclas(tror vi ska vara där)

x har också blivit en hejjare på ordspråk -ger man en mus en kaka kommer den att vilja ha ett glas mjölk 

Kommentarer
Postat av: nisse

jag tycker det är ett roligt och nytt inslag med istapp i groggen. Behöver ju inte vara en istapp gjort på gulsnö..

2010-12-15 @ 09:05:17
URL: http://www.nissesblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0