Back at work

Jobbar bara denna vecka sen är det semester igen för 3:e gången denna sommar, så det kommer säkert att vara kanonväder nu i veckan för att bytas ut i åska/regn nästa vecka.

Sumering av helgen:

Punk är inte riktigt min grej, särskilt inte när den spelas av hjalle o heavy

Kall päroncider smakar nästan som vin

Folk in dalarna plockar inte gärna upp någon som är dyngsur och på vippen att frysa ihjäl

Kent suger fetballe, maken till pretentiös smörja finns inte.  Jocke Berg du är ekonomiskt oberoende, lycklig småbarnsförälder. Va fan har du att gnälla om?

Jag sover bäst hängandes uppochner i källaren

Jag har lärt mig att äta paprika, den gula är godast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0