sprit

du har så jävla dåligt bloggnamn så jag fan får ont i ansiktet bara jag tänker på det!
http:\\www.mittlivispillror.blogg.se

Visade åter igen att jag är en mogen man i lördags natt när jag kom hem, satt mig framför datorn och gjorde slut med annika på facebook...Ibland skulle jag fan ha en personlig coach som bara -fredrik du kanske inte borde göra det där...
Nåväl det gick ju att lappa ihop förhållandet genom bara ett knapptryck, så nu är jag på banan igen.

Tänk va skönt det va när man inte kunde följa folk via fb eller någon jävla gråtaut blogg, man kunde bara separera och thats it, inte stalka eller blocka någon på fb, ingen underfundig blogg som man egentligen inte förstår vad som menas med att som skrivs. För inte nog med att vi ska skriva saker, vi ska skriva saker kodat. Vi vill alltså berätta vad som har hänt men inte skriva om det så att folk förstår.

Nåväl jag spelar dataspel igen, säker någon av er som vet vad jag menar. Nu ska jag hänga på elgiganten med nisse.

Ska nog beställa sexleksaker och nya kuddar också, finns det där på elgiganten? bakom disk lixom..

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0