Internet är nog bara en fluga


tänker jag när jag uppdaterar min status på fb, vill minnas i början på min fb karriär att man höll på att köpa/sälja vänner. Man betygsatte folk till höger o vänster, attackerade andras vampyrer med min vampyrkiller. Ja ni fattar. Har märkt att jag blir mindre o mindre intresserad av just sånt när jag mår bra, jag har inget behov av att läsa vad alla jävla ointressanta människor skriver att dom gör. Nu låter jag kanske lite tvär, men den människan som är mest intressant är ju någon som jag står väldigt nära och jag behöver inte läsa dennes statusar för att veta vad hon/han gör.
Ja Anna jag vet, jag råkade skicka 3st hjärtan till Annika på fb, men det fick jag äta upp med besked. Och även fast jag toksågar folk som gör sådant gör jag det själv och tycker att det är helt okej, för det är just okej när jag gör det. Att "hosta skorpa" kallas det tydligen.

Hänt sen sist:
-har skakat rumpa på nya hörnet(i lördags) skulle inte gå ut, skulle bara vara hemma men så blidde det ej
-gjort första arbetsveckan på jobbet, var helt ok. Har faktiskt ganska kul på jobbet
-blivit påmind om att jag blir äldre, Antonio fyller 13 i sep, sist jag kollade sprang han runt i pyjamas och kollade på tom&jerrym och sov till 06:15 på helgerna. Jag är dock fortfarande 22.

Idag ska det tränas, nu ska jag bli den gamla seriösa träningsnarkomanen jag en gång var.

Sabbaton kan vara den värsta skit som någonsin gjorts...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0