År noll

mitt annars så tomma liv har jag fyllt med en hel massa onödiga saker såsom dataspel, ett värdelöst rockband (kanske mest en ursäkt för att få dricka sprit) nu har jag nog skaffat den mest onödiga saken hitils en Iphone... Ni som har barn vet hur det är när dom blir gamla, man skapar något slags behov av sig själv, tex som jag och toni, jag vill ju att han ska behöva mig naturligtvis, och ju äldre barn blir desto mer klarar dom av utan dig. därför fösöker man finna något som han måste ha hjälp med(har redan svävat iväg för långt, förstå vad jag menar bara) Åter till iphonen, jag visste inte innan att jag va tvungen att kunna kolla fb hela tiden, eller att så fort jag får 5min över surfar jag hem nya appar etc, apple har alltså skapat en sak som jag inte visste att jag behövde och nu när jag har den kan jag inte klara mig utan... 

Fredrik det är inte du som äger prylarna det är prylarna som äger dig.

Åt kräftor ute hos nisses mamma i fredags, trevligt med kräftor faktiskt.

saker jag lärt mig sen sist: Fråga inte tosse om filmtips för den karln är precis dum i huvudet, så vill ni sen en film han rekomederat, se Flickan från ovan eller som den heter på engelska The lovely Bones

lyssnar just nu på -kär var det sista jag ville bli. Med Sara Löfgren


Kommentarer
Postat av: jossi

varför gråter jag när jag läser ditt inlägg??....suck, det var nån rad om barn där...

2010-08-25 @ 10:25:01
Postat av: Mini

Det är inte min mening att göra människor ledsna med mina inlägg, präntar bara ner det första som ploppar upp i huvudet...

2010-08-25 @ 11:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0