skor




vaknade i morse, eller rättare sagt halv 3. Min mobil var full av missade samtal, något kryptiskt sms om att det hade förväxlats skor på festen. Ni vet när man sover djup o drömmer och sen plötsligt blir väckt, kändes som att mitt huvud var fullt av bomull. Kollar igenom telefonen efter ledtrådar om vad som hade hänt. Tydligen hade staffan fått på sig fel skor påväg från carro. Dramat löste dig utan komplikationer som tur var.  Påskfesten hos carro var som vanligt fantastiskt, Bytte tillbaks tröja med Linda sjödin, som vi hade bytt på krogen efter förra årets påskfest. Skulle tydligen "dodga" en tjej på tellus, och jag fann det smart att byta tröja/halsduk med en tjej...så istället för att ha på sig en vit t-shirt sätter jag på mig en kort uringad lysgrön stickad tröja med tillhörande halsduk och smälter in i mängden. ibland kan man undra vad gud hade för verktyg när han kretade till min hjärna. Nåväl nytt år ny påskfest och inga tragedier vad jag vet om, tror detta kommer bli en bra sommar.
Idag lyssnar jag på Some might say med Oasis


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag har svaret på din undran om hur Gud tänkte; Gud har humor! :)

2010-04-04 @ 22:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0