på 2 hjul

Snart är det sommar som nog alla har fattat, och på sommaren ska man cykla. Problemet just nu är att jag inte äger en cykel. Gav bort min fina skeppshult till Jossi, och det tog henne typ 25min att trasha den. Iof skitsamma hade fortfarande inte haft en cykel. Den andra cykeln jag hade lyckades Tosse o Micke pålson fyllecykla sönder. Så nu måste jag ut på cykeljakt, nu tänker ni säkert. Ah mini den gamla oxelösundaren ska ut med bultsaxen och tjååla en cykel. Men mina kära vänner jag är lite mera sofistikerad än så, jag tänkte nog nämligen "hitta" en cykel som behöver kärlek. Och kärlek ska den få, jag har så mycket kärlek som jag måste ut med. Människor funkar tydligen inte att älska. Men cyklar, dom står alltid vid din sida, vaknar glada, hämtar tidningen, eller det kanske det är hundar som gör? Cykelpumpen kan man ju också anv till övriga aktiviteter, det är bara fantasin som sätter gränserna. I morgon ska jag på afterwork(för första gången i mitt liv reds anm) sen blir det lugnt, kanske en sväng till sthlm.
Idag har jag lyssnat på Guns n roses gammla hit "you could be mine" så jag tror min hörsel har blivit skadad
Mini 1 nagelbitning 0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0