Hellre oxfile ensam än gröt tillsammans med någon du inte tycker om

Mål här i livet, läser nästan ständigt om folk som ska börja träna kanske sluta röka/snusa "börja sitt nya liv" som det kallas. Jag visste vad jag hade för planer med livet för ett par månader sen men det sket sig. Och eftersom jag inte röker/snusar och min kropp ser ut att vara huggen ur sten, så måste jag sätta upp mål med tillvaron. Och vad passar inte bättre än att sätta upp mål ihop med någon. Sagt och gjort jag och Tess ska öka våran tollerans för vin, sist vi var ute delade vi på 3flaskor, jag hade fullt göra med att hålla balansen bara av det.. Målet för sommaren är att kunna dricka en bag-in-box helt själv och sen kunna gå ut och fortsätta dricka på krogen...

Spelar ingen roll vad du tycker för det kommer alltid finnas nån jävel någonstans som tycker precis som du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0